کد خبر: 1665

علی اعطا: وزیر راه و شهرسازی فردا آزمون مهمی در پیش دارد

علی اعطا در اکانت ایکس خود نوشت: «فردا دوشنبه آزمون برای وزیر راه و شهرسازی است؛ نخستین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران که به ریاست ایشان برگزار می شود. در پایتخت که رییس جمهور می گوید دیگر آب ندارد، باید دید وزیر محترم با مصوبات غیرقانونی اخیر در زمینه بلندمرتبه سازی چه خواهد کرد.»

علی اعطا: وزیر راه و شهرسازی فردا  آزمون مهمی در پیش دارد

علی اعطا در اکانت ایکس خود نوشت:

«فردا دوشنبه آزمون برای وزیر راه و شهرسازی است؛ نخستین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران که به ریاست ایشان برگزار می شود. در پایتخت که رییس جمهور می گوید دیگر آب ندارد، باید دید وزیر محترم با مصوبات غیرقانونی اخیر در زمینه بلندمرتبه سازی چه خواهد کرد.»

گفتنی است در هفته اول حضور وزیر جدید در وزارتخانه راه و شهرسازی، تعدادی از مصوبات بلندمرتبه سازی که در دوره وزارت مهرداد بذرپاش به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری رسیده بود، توسط معاون معماری و شهرسازی (دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری) ابلاغ شد و گفته می شود این ابلاغ بدون هماهنگی با وزیر جدید بوده است. 

شنیده شده است علیرغم نظر اولیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر لغو و ابطال این مصوبات، در حال حاضر در بدنه معاونت راه و شهرسازی دیدگاه های مختلف و نیز ملاحظاتی در رابطه با لغو مصوبات اخیر بلندمرتبه سازی اخیر وجود دارد.

دیدگاه شما
منتخب سردبیر