کد خبر: 1832

فرزند مترو؛ نوزادی که در مترو متولد شد!

شرکت حمل و نقل بروکسل (استیب) اعلام کرد زنی دختر کوچک خود را در ایستگاه متروی Beekkant در مولن بیک به دنیا آورد. زنی روز یکشنبه 15 سپتامبر نوزاد خود را در ایستگاه مترو در شبکه شرکت حمل و نقل بین‌المللی بروکسل (استیب) در مولن‌بیک به دنیا آورد. شرکت حمل و نقل بروکسل این خبر را روز سه شنبه در حساب کاربری X خود (توئیتر سابق) اعلام کرد: "یک اتفاق مبارک در شبکه متروی ما رخ داد! یکشنبه گذشته، Stib تولد اولین "فرزند مترو" را جشن گرفت!

فرزند مترو؛ نوزادی که در مترو متولد شد!

شرکت حمل و نقل بروکسل (استیب) اعلام کرد زنی دختر کوچک خود را در ایستگاه متروی Beekkant در مولن بیک به دنیا آورد.

زنی روز یکشنبه 15 سپتامبر نوزاد خود را در ایستگاه مترو در شبکه شرکت حمل و نقل بین‌المللی بروکسل (استیب) در مولن‌بیک به دنیا آورد. شرکت حمل و نقل بروکسل این خبر را روز سه شنبه در حساب کاربری X خود (توئیتر سابق) اعلام کرد:

"یک اتفاق مبارک در شبکه متروی ما رخ داد! یکشنبه گذشته، Stib تولد اولین "فرزند مترو" را جشن گرفت!

استیب در شبکه های اجتماعی خود نوشت:

«یک اتفاق مبارک در شبکه متروی ما رخ داد! یکشنبه گذشته، STIB تولد اولین "فرزند مترو" را جشن گرفت! در طی یک سفر، مادری شجاع در ایستگاه بیکانت، در میان خانواده، اورژانس و همکاران ما، زایمان کرد.»

مجری اصلی حمل و نقل عمومی در بروکسل، ضمن تبریک به والدین، هدیه ای برای تولد این نوزاد تازه متولد شده به او تقدیم کرد تا بتواند تا پایان عمر از آن استفاده کند.

این شرکت گفت: "ما هرگز این لحظه را فراموش نخواهیم کرد و به عنوان هدیه تولد، اشتراک رایگان مادام العمر به این نوزاد هدیه می دهیم."

این شرکت همچنین به کارکنان خود که حوالی ساعت 18:30 برای کمک به زایمان به محل اعزام شده بودند، تبریک گفت. ما افسران را برای کمک به مادری که زایمانش در مترو شروع شده بود به محل اعزام کردیم. سیندی آرنتس، سخنگوی Stib به نقل از RTL Info، گفت: وقتی آنها به اسکله Beekkant رسیدند، خدمات اورژانس از قبل برای کمک به مادر، در محاصره خانواده او، آنجا بودند.

حفظ حریم خصوص مادر

این شرکت گفت: «مأموران ما برای اینکه زایمان راحت‌تر انجام شود و حریم خصوصی او تا حد امکان حفظ شود، برای او پتو آورده‌اند. مادر و دخترش پس از زایمان به بیمارستان اراسموس منتقل شدند و در آنجا تحت مراقبت قرار گرفتند و حالشان بسیار خوب است و در طول شب حتی در ایستگاه بیکانت پیامی برای اعلام این خبر خوب و تبریک به والدین پخش شد.»

منبع: فیگارو چاپ فرانسه - ترجمه: گروه تحقیق و ترجمه روزن آنلاین

 

دیدگاه شما
منتخب سردبیر