کد خبر: 1743

چمران فعالیت ساختمانی در هتل ولنجک را تکذیب کرد

رییس شورای شهر تهران گفت: فعالیت در هتل ولنجک، عمرانی نیست و متاسفانه مواردی که مطرح شد درست نیست. مهدی چمران البته عنوان کرد که قرار شد کمیسیون ماده ۵ مجددا درباره این هتل رای دهد که همه اعضا رای مثبت دادند.

چمران فعالیت ساختمانی در هتل ولنجک را تکذیب کرد

رییس شورای شهر تهران گفت: فعالیت در هتل ولنجک، عمرانی نیست و متاسفانه مواردی که مطرح شد درست نیست.

به گزارش روزن‌آنلاین، مهدی چمران در جمع خبرنگاران درباره حضور زاکانی در صحن شورای شهر و ارائه گزارش عملکرد قرارگاه مسکن گفت: ما در دستور قرار دادیم که شهردار در مورد مسکن توضیح دهد؛ چه سوال مطرح شده باشد و چه نشده باشد.

وی همچنین تصریح کرد: فعالیت در هتل ولنجک عمرانی نیست و متاسفانه مواردی که مطرح شد درست نیست. قرار شد کمیسیون ماده ۵ مجددا رای دهد که همه رای مثبت دادند. باید در شورای عالی معماری و شهرسازی نیز این موضوع از سر گرفته شود.

چمران با بیان اینکه تغییر کاربری خیابان‌ها باید در شورا تصویب شود، گفت: هیئت انطباق فرمانداری در گذشته طرح تغییر کاربری تعدادی از خیابان‌ها را رد کرد و شورا مصوبه خود را پس گرفت. تلاش زیادی شده که اغذیه‌فروشان گذر ۳۰ تیر جمع آوری شدند و درست نیست که با یک پیمانکار جدید اغذیه فروشان دوباره مستقر شوند و بگویند قرار نیست بوی غذا به بوستان‌ها برسد. حق ندارند این کار را انجام دهند.

به گزارش روزن‌آنلاین، این تکذیبیه شفاهی در حالی مطرح شده که روز گذشته خبرنگاران در بازدید میدانی از کارگاه ساختمانی این هتل، تصاویری از فعال بودن کارگران و تاسیسات ساختمانی را منتشر کردند.

منبع: شهر

دیدگاه شما
منتخب سردبیر