کد خبر: 1713

روایت دوم از بازگشت تابلوها به موزه امام علی (ع)

‍پس از اطلاع رسانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران که ماجرای گم شدن تابلوهای موزه‌ امام علی(ع) در صدر اخبار قرار گرفت و با وجود پیگیری رسانه‌ها نه تنها هیچ مسئولی پاسخگو نبود که هیچ ردی جز صحبت‌های ناصر امانی از مکان تابلوها یافت نشد. صبح امروز اما پس از پیگیری‌ها و تماس‌های مداوم از مسئولان موزه امام علی(ع) بالاخره مدیر روابط عمومی این موزه به تماس‌ پاسخ داد.

روایت دوم از بازگشت تابلوها به موزه امام علی (ع)

پس از اطلاع رسانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران که ماجرای گم شدن تابلوهای موزه‌ امام علی(ع) در صدر اخبار قرار گرفت و با وجود پیگیری رسانه‌ها نه تنها هیچ  مسئولی پاسخگو نبود که هیچ ردی جز صحبت‌های ناصر امانی از مکان تابلوها یافت نشد.

صبح امروز اما پس از پیگیری‌ها و تماس‌های مداوم از مسئولان موزه امام علی(ع) بالاخره مدیر روابط عمومی این موزه به تماس‌ پاسخ داد. 

به گزارش روزن‌آنلاین، طالبی اعلام کرد: اطلاعات کامل آثار و چگونگی خروج آنها را از رئیس موزه امام علی(ع) یا سازمان فرهنگی هنری شهرداری بپرسید. «من نمی توانم پاسخی بدهم».

او در پاسخ به این پرسش که باقری معاون برنامه‌ ریزی و امور شورای شهرداری تهران، پس از تذکر ناصر امانی اعلام کرده که تابلوها به موزه بازگشته است، اعلام کرد: تابلوها به موزه امام علی(ع) برنگشته‌اند و یا حداقل اینکه من نشنیده‌ام که تابلوها بازگشته‌اند.

مدیر روابط عمومی موزه امام علی(ع) درخصوص اینکه آیا نقاشی‌های قوللرآغاسی نیز در میان تابلوها بوده است، اعلام کرد: ۱۰۰ درصد می‌توانم اعلام کنم که تابلوهای قوللرآغاسی و هیچ تابلوی قهوه‌خانه‌ای دیگری در میان آثار خارج شده نبوده است.

او همچنین درخصوص یک تابلو که ارزش آن به ۳۰ میلیارد تومان می‌رسد نیز اظهار نظر کرد و گفت: جدای از ارزش مالی تابلوها، ارزش معنوی آن بسیار مهم است اما در رابطه با این عدد نیز غلو صورت گرفته و این رقم نیست اما با این حال ارزش معنوی این تابلوها بسیار مهمتر از ارزش مادی آنهاست.

منبع: ایلنا

دیدگاه شما
منتخب سردبیر