کد خبر: 2077

هدیه دادن آثار موزه امام علی(ع)، بهتر از فروش آنها به قیمت کمتر از یک موبایل بود!

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر آثار هنری موزه امام علی (ع) را به صورت هدیه می‌دادند، بهتر بود تا اینکه به قیمتی کمتر از قیمت یک موبایل بفروشند.

هدیه دادن آثار موزه امام علی(ع)، بهتر از فروش آنها به قیمت کمتر از یک موبایل بود!

یک عضو شورای شهر تهران گفت: اگر آثار هنری را به صورت هدیه می‌دادند بهتر بود تا اینکه به قیمتی کمتر از قیمت یک موبایل بفروشند

به گزارش روزن آنلاین، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا موضوعات مطرح شده در صحن شورا از سوی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قانع کننده بوده است یا خیر و توانسته ابهاماتی که درخصوص آثار مطرح شده بود، را برطرف کند، گفت: سوالاتی که بنده روز گذشته از رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران داشتم بر سه محور بود، چرا که بر اساس مصوبه هیئت وزیران، حق قانونی فروش این تابلوها، حتی به قیمت ۴۰ یا ۸۰ میلیون تومان یا معادل دلاری آن را نداشتند.

وی درباره بررسی مستندات این موضوع از سوی اعضای شورا گفت: هنوز مستنداتی که لازم است را بررسی نکرده‌ام چراکه هنوز به دست من نرسیده است؛ به‌ویژه مستنداتی که نشان‌دهنده تعداد هیئت امنا یا هیئت مدیره است که باید این مصوبه را امضاء می‌کردند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به اینکه موضوعات مطرح شده از سوی آقای باقری قانع کننده بوده است یا خیر گفت: در مجموع من از پاسخ آقای باقری به سوالاتم که در صحن شورا مطرح کردم قانع نشدم.

نجفی تاکید کرد: به نظرم اگر این آثار را برای اینکه به عنوان یک اثر هنری ایرانی در جایی به نمایش بگذارند، به صورت هدیه اهدا می‌کردند بسیار بهتر از این بود که بخواهند به مبلغ ۴۰ میلیون تومان که پول یک گوشی موبایل هم نیست، بفروش برسانند و من در مجموع از پاسخ‌های داده شده از سوی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قانع نشدم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: ایلنا
دیدگاه شما
منتخب سردبیر