کد خبر: 1963
واکنش رییس شورای شهر به تجمع رانندگان تاکسی برقی در خیابان بهشت

چمران: دولت باید مشکل وام خرید تاکسی برقی را حل کند

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به تجمع صبح امروز رانندگان تاکسی برقی مقابل ساختمان پارلمان شهری در مورد اعطای وام برای خرید تاکسی‌های برقی گفت: مشکل اصلی از وزارت نفت ناشی می‌شود که ۴۵۰ میلیون تومان را پرداخت نمی‌کند. شهرداری نباید تاکسی خریداری کند. موضوع وام باید در دولت حل شود و ارتباطی به شورا و شهرداری ندارد.

چمران: دولت باید مشکل وام خرید تاکسی برقی را حل کند

رئیس شورای شهر تهران در مورد اعطای وام به رانندگان برای خرید تاکسی‌های برقی گفت: مشکل اصلی از وزارت نفت ناشی می‌شود که ۴۵۰ میلیون تومان را پرداخت نمی‌کند. شهرداری نباید تاکسی خریداری کند. موضوع وام باید در دولت حل شود و ارتباطی به شورا و شهرداری ندارد.

به گزارش روزن‌آنلاین، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تشریح دستور جلسه  شورا در جمع خبرنگاران گفت: امروز گزارشی از سوی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره موزه امام علی (ع) و مسائل مرتبط با آن ارائه می‌شود. همچنین، بررسی وضعیت مالی شهرداری تهران در مردادماه سال جاری و عضویت اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ از طرح غرف میوه و تره‌بار نیز از دستور جلسه امروز شورا خواهند بود.

وی درباره واردات اتوبوس‌های برقی چینی به تهران افزود: این اتوبوس‌ها هنوز به تهران نرسیده و هنوز در بندرعباس است. البته اتوبوس‌های داخلی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده‌اند هر چند که ورود اتوبوس‌های خارجی زمان‌بر خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه‌ها درباره موزه امام علی (ع) و مطلبی علیه ایشان گفت: اگر مطلب به خوبی نوشته شده باشد، مشکلی نیست؛ اما اگر بد نوشته شده باشد، امیدواریم خداوند آنها را هدایت کند.

وی افزود: موزه امام علی (ع) تنها موزه‌ای نیست که تابلوهای نفیس را جمع‌آوری و آثار هنرمندان را خریداری می‌کند. خرید و فروش در سایر موزه‌ها نیز یک رویه محسوب می‌شود؛ اما با توجه به حواشی پیش آمده امروز از رئیس سازمان فرهنگی و هنری خواسته‌ایم که در صحن حاضر شود و پاسخ‌های لازم را ارائه دهد.

چمران در مورد اعطای وام برای تاکسی‌های برقی گفت: مشکل اصلی از وزارت نفت ناشی می‌شود که ۴۵۰ میلیون تومان را پرداخت نمی‌کند. شهرداری نباید تاکسی خریداری کند و این موضوع باید در دولت حل شود و ارتباطی به شورا و شهرداری ندارد.

وی تاکید کرد: قرار بود شهردار تهران با معاون اول رئیس‌جمهور جلسه‌ای داشته باشد تا این مشکل حل شود و تأکید کرد که با این رقم نمی‌توان تاکسی برقی خرید.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما
منتخب سردبیر