کد خبر: 1960

کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت شهری؛ هم‌اندیشی پاریسی‌ها به دعوت شهرداری!

شهرداری پاریس شهروندان را به هم اندیشی درباره کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت شهری فراخواند. در چارچوب توسعه اقدامات و فرایندهای مشارکتی، شهرداری پاریس از ساکنان این شهر دعوت کرده است که تا 15 اکتبر، دیدگاه خود را در مورد هوش مصنوعی و کاربرد آن در مدیریت شهری مطرح کنند.

کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت شهری؛ هم‌اندیشی پاریسی‌ها به دعوت شهرداری!

شهرداری پاریس شهروندان را به هم اندیشی درباره کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت شهری فراخواند.

به گزارش روزن‌آنلاین، شهرداری پاریس از ساکنان این شهر دعوت کرده است که تا 15 اکتبر، دیدگاه خود را در مورد هوش مصنوعی و کاربرد آن در مدیریت شهری مطرح کنند.

در چارچوب توسعه اقدامات و فرایندهای مشارکتی در شهرداری پاریس، این شهرداری از شهروندان خواسته است که نقطه نظرات خود را در مورد یکی از گرایش های اصلی عصر کنونی بیان کنند: هوش مصنوعی.

این شهرداری چنین توضیح می دهد که تصمیم گرفته است «رویکردی مشارکتی را آغاز کند که کارشناسان و شهروندان در کنار یکدیگر در رابطه با چشم اندازهای جدید ایجاد شده توسط این تکنولوژی، هم اندیشی کنند».

روزی برای هوش مصنوعی

به طور مشخص، شهرداری پاریس نشستی با عنوان "هوش مصنوعی در خدمت پاریسی ها: بیایید در مورد آن صحبت کنیم!" ترتیب داده است که شهروندان را دعوت می کند تا احساسات و دیدگاه های خود را در مورد هوش مصنوعی و کاربردهای آن در پایتخت بیان کنند. این نشست در روز 25 ژانویه در شهرداری برگزار خواهد شد.

محوراصلی گفتگو در این هم اندیشی به شرح زیر است:

«هوش مصنوعی در حال حاضر زندگی روزمره ما، شیوه زندگی ما و تجربه ما از شهر را متحول کرده است. اما شما چگونه آن را درک می کنید؟ آیا شما به صورت روزانه از هوش مصنوعی استفاده می کنید و اگر چنین است، چه زمانی و کجا از آن استفاده می کنید؟»

شهرداری از موسسات، استارت آپ ها، پژوهشگران و نمایندگان اتاق های فکر را دعوت کرده است تا تجربیات خود را در این رابطه به اشتراک بگذارند، با این هدف که فرصت ها و خطرات مرتبط با ابزارهای هوش مصنوعی را به بهترین شکل شناسایی کنند.

نتایج این هم اندیشی، پس از گردآوری و تدوین، در نهایت به سندی تبدیل خواهد شد که از سوی شهرداری پاریس منتشر خواهد شد. / روزنامه پاریزین

ترجمه: گروه تحقیق و ترجمه روزن آنلاین

دیدگاه شما
منتخب سردبیر