کد خبر: 1532

حصارکشی و درخت‌کشی به پارک مرزداران رسید؛ ماموریت نیمه‌تمام علیه درختان

به تازگی مساحتی به وسعت حدود ۵۰۰ مترمربع از پارک مرزداران حصارکشی شده و بنا بر روایت شاهدان عینی، امروز گروهی از عوامل شهرداری تهران در صدد کندن درختان در این نقطه بوده‌اند که با برخورد اهالی، ناگزیر به توقف کار می‌شوند.

حصارکشی و درخت‌کشی به پارک مرزداران رسید؛ ماموریت نیمه‌تمام علیه درختان

به تازگی مساحتی به وسعت حدود ۵۰۰ مترمربع از پارک مرزداران حصارکشی شده و بنا بر روایت شاهدان عینی، امروز گروهی در صدد کندن درختان در این نقطه بوده‌اند که با برخورد اهالی، ناگزیر به توقف کار می‌شوند.

به گزارش روزن‌آنلاین، با وجود اینکه پارک مرزداران با قدمت ۴۰ ساله واقع در تقاطع اشرفی اصفهانی و مرزداران همواره مورد بهره‌برداری شهروندان ساکن این محدوده بوده، اکنون با انگیزه نامشخص و بدون نصب حتی یک تابلوی اطلاع‌رسان، بخشی از پارک شامل مینی‌پارک ترافیک و فضای توپ‌بازی کودکان حصارکشی شده است.

همین امروز اخباری از قطع درختان محله محمودیه با مجوز شهرداری تهران نیز منتشر شد و حالا درختان یک نقطه دیگر عرصه عمومی شهر نشانه گرفته شده است.

شهروندان اگرچه امروز مانع از کندن درختان شدند اما نگران تداوم اقدامات برای اتمام این فعالیت نیمه‌تمام علیه درختان هستند.

حصارکشی پارک مرزداران

روزن‌آنلاین ضمن درخواست از مدیریت ارشد شهرداری و شورای شهر جهت ممانعت از چنین اقداماتی، آمادگی دارد توضیح بخش های مربوطه در شهرداری تهران درباره این موضوع را منتشر کند.

 

دیدگاه شما
منتخب سردبیر