کد خبر: 1507

سقف این ایستگاه مترو پنج ماه است که نشت آب دارد+فیلم

شهروندان تهرانی گزارش می‌دهند که در برخی از ایستگاه های مترو در شمال پایتخت، نشت آب موجب می‌شود طی روزهایی، سطل‌های آبی را پیش روی خود ببینند که زیر سقفی که از آن آب چکه می کند قرار داده شده است. ایستگاه شریعتی پنج ماه است که با این مشکل روبروست.

سقف این ایستگاه مترو پنج ماه است که نشت آب دارد+فیلم

شهروندان تهرانی گزارش می‌دهند که در برخی از ایستگاه های مترو در شمال پایتخت، نشت آب موجب می‌شود طی روزهایی، سطل‌های آبی را پیش روی خود ببینند که زیر سقفی که از آن آب چکه می کند قرار داده شده است. ایستگاه شریعتی پنج ماه لیت که با این مشکل روبروست.

به گزارش روزن‌آنلاین یکی از شهروندان، با ارسال تصویری به یک خبرگزاری رسمی، گزارش داد که در ایستگاه متروی شریعتی واقع در خط یک مترو، بیشتر از پنج ماه است که آب از سقف چکه می کند و سطل هایی، روی زمین رها شده اند تا آبی که از سقف چکه می‌کند، درون این سطل‌ها جمع شود.

هادی زند، مدیر ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در این خصوص گفت: در منطقه شمیرانات، آب های سطحی زیادی داریم که منشا آن، آب های بیرونی است و ارتباطی با داخل مترو ندارد. با این وجود، این معضل در ایستگاه متروی شریعتی تا روز شنبه برطرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: این آب مربوط به تاسیسات مترو نیست و قرار بر این است که با تغییر مسیر این آب ها، کاری کنیم که قابل کنترل باشند.

منبع: رکنا

حجم ویدیو: ۱۱.۹۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۱
دیدگاه شما
منتخب سردبیر