کد خبر: 1508

جاده کندوان به سمت چالوس یک‌طرفه شد+ویدیو

فرمانده پلیس راه کندوان: تردد خودروها در این محور به علت حجم‌ بالای ترافیک از سمت چالوس به کرج و تهران تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

جاده کندوان به سمت چالوس یک‌طرفه شد+ویدیو

فرمانده پلیس راه کندوان: تردد خودروها در این محور به علت حجم‌ بالای ترافیک از سمت چالوس به کرج و تهران تا اطلاع بعدی ممنوع شد

به گزارش روزن آنلاین، سروان پژمان لطفی، فرمانده پلیس راه کندوان گفت: ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال، از جمله آزادراه تهران-شمال، سیاه‌بیشه و پل زنگوله گزارش شده است. برای تخلیه ترافیک، این محور از ساعت ۸:۲۰ از سمت شمال به جنوب مسدود شده است.

وی افزود: پس از بهره‌برداری قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال از دوآب شهرستانک در البرز تا پل زنگوله در مازندران در تیرماه سال گذشته، زمان سفر از تهران به چالوس حدود ۳۰ دقیقه کاهش یافته است. به همین دلیل، تمایل مسافران به شهرهای ساحلی مازندران افزایش یافته و در خروجی قطعه ۲ آزادراه و ابتدای جاده قدیم کندوان شاهد ترافیک پرحجم هستیم که با اعمال محدودیت‌های ترافیکی مدیریت می‌شود.

سروان پژمان لطفی بیان کرد:جاده کرج-چالوس ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر آن در محدوده کندوان و شهرستان چالوس و بقیه در استان البرز قرار دارد. بر اساس آمار، روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو از این مسیر عبور می‌کنند و این رقم در بهار و تابستان به ۵۰ هزار خودرو نیز می‌رسد.

منبع: انتخاب

حجم ویدیو: ۱.۵۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۰۸
منبع: انتخاب
دیدگاه شما
منتخب سردبیر