کد خبر: 3121

1000 مدرسه محیط زیستی باید در مدارس، مساجد و سراهای محله ایجاد شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به راه اندازی 252 خانه محیط زیست در تهران گفت: امیدواریم به زودی شاهد ایجاد 1000 مدرسه محیط زیستی در مدارس، مساجد و سراهای محله باشیم.

1000 مدرسه محیط زیستی باید در مدارس، مساجد و سراهای محله ایجاد شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به راه اندازی 252  خانه محیط زیست در تهران گفت: امیدواریم به زودی شاهد ایجاد 1000  مدرسه محیط زیستی در مدارس، مساجد و سراهای محله باشیم.

به گزارش روزن آنلاین، پس از جلسات و پیگیری های کمیسیون سلامت و با اهتمام اداره کل محیط زیست شهرداری، شاهد افتتاح 252  خانه محیط زیست بودیم که این اقدام ، اقدامی شاخص و ارزشمند است.

پیرهادی  با بیان اینکه مقرر شده بود در هر محله حداقل یک مدرسه محیط زیستی ایجاد شود، گفت: موضوعات محیط زیستی از موضوعات مهمی است که در دنیا جزو اولویت دولت ها است و هرچه به آن بپردازیم، کم است. مقوله های محیط زیستی و آب، هوا و خاک مورد تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی هم هست و ایشان در فرمایشات بر آن تاکید کردند. 

به گفته پیرهادی، در ادامه اقدامات محیط زیستی مدیریت شهری، قرار داد 630 دستگاه واگن با چین شروع شده و امروز شاهد آن هستیم که 1086 دستگاه اتوبوس جدید و نو، به ناوگان اضافه شده و در خطوط خدمت رسانی می کنند اما به مردم اطلاع رسانی نمی شود که جای تعجب دارد. 

این تعداد اتوبوس به غیر از 530  دستگاه اتوبوس فرسوده و  عقد قرار داد با اتوبوسهای برقی  و 2500  دستگاه اتوبوس برقی است که قرارداد آن با چین انجام شده است.

دیدگاه شما
منتخب سردبیر