کد خبر: 1955

تابلوهای کدام هنرمندان از موزه امام علی (ع) خارج شد؟+ویدیو

رییس شورای شهر تهران گفته درباره فر‌وش تابلوهای موزه امام علی (ع) زیادی شلوغ شد! مدیریت شهری می‌گوید ارزش مجموع این تابلوها کمتر از سه میلیارد تومان بوده اما برخی ارزش آنها را بیشتر از ۳۰ میلیارد تومان تخمین زده‌اند. برای مثال پنج اثر عنایت‌الله نظری‌نوری در میان این آثار بوده‌اند.

رییس شورای شهر تهران هم گفته موضوع زیاد شلوغ شد اما بعضی ارزش آنها را بیشتر از ۳۰ میلیارد تومان تخمین زده‌اند برای مثال پنج اثر عنایت‌الله نظری‌نوری در میان این آثار بوده‌اند.

به گزارش روزن آنلاین، رسانه‌ها اعلام کردند ۱۴ اثر از ۳۰ تابلوی نقاشی موزه در دبی فروخته شده اما از ۱۶ اثر دیگر خبری نیست.علیرضا زاکانی هنوز واکنشی نشان نداده و درباره ارزش تابلوها صحبت‌های متناقضی شنیده میشود. شهرداری تهران ارزش تابلوها را کمتر از ۳ میلیارد تومان اعلام کرده است.

رییس شورای شهر تهران هم گفته موضوع زیاد شلوغ شد اما بعضی ارزش آنها را بیشتر از ۳۰ میلیارد تومان تخمین زده‌اند برای مثال پنج اثر عنایت‌الله نظری‌نوری در میان این آثار بوده‌اند قبلا یکی از گرانترین آثار او بیشتر از 9 هزار دلار فروخته شده. بقیه هنرمندان هم معروف و جهانی هستند. این گزارش را در این باره ببینید.

منبع: عصر ایران

 

دیدگاه شما
منتخب سردبیر