شهریمعماری و ساختمان

ادبیات تحقیر‌آمیز مدیرعامل سازمان نوسازی تهران نسبت به جامعه مهندسی کشور

هدایت عذرخواهی کند

سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران به تازگی درباره جزییات حضور چینی‌ها در پروژه مسکن‌سازی در پایتخت گفته است: چند مهندس چینی می‌آیند و کار را به پیمانکاران ایرانی آموزش داده و آنها خانه‌سازی می‌کنند. او گفته است برخی نگران شدند که قرار است چینی‌ها برای ساخت خانه، کارگر چینی هم بیاورند!

به گزارش روزن‌آنلاین، بنا بر آمار، با وجود بیش از ۶۰۰هزار نیروی مهندسی ماهر و باتجربه و هشت‌هزار انبوه‌ساز در کشور که تعداد زیادی از آنها توسعه‌گر هستند، ایران از جمله کشورهای دارای ظرفیت بالا در صنعت ساختمان شناخته می‌شود.

روزن‌آنلاین توصیه می‌کند مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران ضمن عذرخواهی از جامعه مهندسی ساختمان کشور، جزییات دقیق توافقات ساختمانی شهرداری تهران با چین را تشریح کند تا معلوم شود آورده چینی‌ها فراتر از توان داخلی چیست و آیا ادعای مدیریت شهری درباره ضرورت استفاده از ظرفیت و دانش خارجی در مسکن‌سازی محلی از اعراب دارد؟

گفتنی است خبرگزاری فارس در خبری به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ساعت ۱۴:۳۸ از قول سیدمهدی هدایت نوشت: برخی اظهار نگرانی کرده اند که قرار است چینی ها خانه بسازند و کارگر چینی هم بیاورند اما بنده همین جا می گویم که چند مهندس چینی می آیند و کار را به پیمانکاران ایرانی آموزش داده و آنها خانه سازی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *