وعده زاکانی درباره بهروزرسانی سامانه شفافیت
آمار تماسهای مردمی با شهرداری تهران بایگانی شده و برخلاف رویه گذشته، منتشر نمیشود اما شهردار تهران از این موضوع بیاطلاع است.
آمار تماسهای مردمی با شهرداری تهران بایگانی شده و برخلاف رویه گذشته، منتشر نمیشود.
به گزارش روزن آنلاین، از تیرماه امسال گزارش آماری ماهانه از تعداد و موضوع تماسها با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران بهروز نشده است. آخرین تذکری که شهرداری تهران از این بابت دریافت کرد، هفته گذشته از سوی احمد صادقی، رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران مطرح شد. او از عدم بهروزرسانی بخشهایی از سامانه شفافیت از جمله بخش مربوط به سامانه خدمات شهروندی «137 پلاس» انتقاد کرد. اما گویی این انتقادها بعد از هفت ماه هنوز به گوش شهردار تهران نرسیده است.
پاسخ علیرضا زاکانی در پاسخ به پرسش «روزنآنلاین» درباره علت به روز نشدن گزارشهای سامانه ۱۳۷ در سایت شفافیت، حاکی از بیاطلاعی او دارد. زاکانی البته وعده داد این موضوع را پیگیری میکند.
انتشار منظم آمارهای سامانه خدمات شهروندی از این جهت اهمیت دارد که دادهای برای تحلیل کیفیت خدمات شهری در اختیار مدیران و صاحبنظران قرار میدهد و امکان احصاء نقاط قوت و ضعف مدیریت شهری بهویژه در حوزه خدمات شهری را فراهم میکند.